DP WORLD Penjejakan Penghantaran Kontena,Track DP WORLD Container (24 Hrs)

Masukkan nombor penjejakan kontena DP World anda di bawah, dapatkan status kontena NSICT masa nyata.

Click on "Load tracking box" -> Wait for tracking page to load -> Enter order Number and track - > Now click Close
If tracking tool does not work,Go to link at the bottom of the page

Mengenai DP World

Penjejakan DP WorldNSICT(Terminal Kontena Antarabangsa Nhava Sheva) telah ditubuhkan pada tahun 1997 dan merupakan perkongsian swasta-awam pertama India dalam sektor pelabuhan. Orang boleh dengan bangganya mengatakan bahawa perubahan besar yang dibawa oleh NSICT kepada perkapalan India telah menjadi pendorong kuat untuk pertumbuhan perdagangan Kontena, yang telah dialami oleh India sejak itu. Walaupun NSICT telah mula beroperasi sejak dahulu lagi, ia tidak pernah kehilangan kepentingannya kepada persaudaraan perkapalan, dan hari ini masih mengekalkan kedudukannya sebagai pintu masuk kontena pilihan India lama selepas persaingan bermula.

Laman web rasmi: www.dpworldmumbai.com

Bantuan Penjejakan Dunia DP

  • Jika anda menghadapi masalah dengan sistem penjejakan kontena kami, sila jejak kontena anda terus di tapak web DP World .
  • Jika anda tidak mendapat maklumat penjejakan daripada tapak web rasmi NSICT, lebih baik anda menghubungi DP World .

Hubungi DP World di Media Sosial

DP World boleh dihubungi melalui perkara berikut

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter

Format Nombor Penjejakan Bekas DP Dunia

Apabila anda menghantar dengan NSICT, anda akan mendapat nombor penjejakan kontena NSICT dengan format XXXU1234567. Ketahui lebih banyak maklumat nombor penjejakan kontena NSICT dari gambar di bawah.
penjejakan kontena nsic

Pusat Bantuan Penjejakan Kontena Dunia DP

Jika anda menghadapi masalah dengan sistem Penjejakan Kontena Dunia DP kami, serahkan masalah anda di sini, kami akan membantu anda secepat mungkin.
Isytihar : Kami TIDAK boleh menghubungi pembawa atau orang lain bagi pihak anda, kami hanya boleh membantu anda menjejaki pakej anda dengan nombor penjejakan DP World Container anda pada sistem penjejakan rasmi.

Sila maklumkan kepada kami, kami akan cuba menjejaki status untuk anda. Walau bagaimanapun, kami tidak dapat menghubungi bagi pihak anda mengenai sebarang isu penghantaran. Untuk sebarang sokongan, sila hubungi pasukan sokongan rasmi mereka.

Pautan Berguna

Jejaki Lebih Banyak Penghantaran Kontena